tisdag 9 december 2008

Vad göra utan Hillsong?

Ja, det finns helt enkelt inget bättre lovsångsband än Hillsong. Hillsong finns med mig i princip varje dag och tar mej in i lovsångens underbara atmosfär där fokuset inte längre är på mig utan på Gud.
Jag måste bara skriva min favorit lovsång just nu. Den sjunges på svenska oxå vet jag och är faktist från en gammal skiva "you are my world" Lånade den av Susanna härrom dan, jag har typ alla skivor, men hade inte denna. I alla fall, här kommer låten:

You Are My World

My father, I adore you more than anyting my heart could wish for. I just want you.
And Jesus my beloved saviour. Everything I have I owe to you, I owe it all to you.

And angels come and adore you. And we your children worship you.

You are my world. You are my God. And I lay down my life for you.
You are my Lord, the one I love. No one could ever take your place.

And everything I have. I give to you my Lord the one I live for. I live for you. And all my days are gifts from you. I pray I'd use them as you want me to. Use them for you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar